Освіта України:

Бесплатные рефераты

Українська мова

Відкритий космос. Велика ілюстрована енциклопедія

Предмети » Фізика

Багато тисячоліть тому, за часів, коли людина тільки починала усвідомлювати себе людиною, одного разу поглянувши на нічний небосхил, вона раптом зрозуміла, що ця сяюча безодня, сповнена світил, приховує в собі тисячі таємниць — у тому числі й найголовнішу: з чого почався наш світ, «звідки все пішло». Відтоді тисячі допитливих учених намагалися розгадати загадки Всесвіту, розуму та походження життя. А нещодавно вчені дійшли дивовижного висновку — виявляється, попри всю величезну кількість астрономічних відкриттів, які здійснено лише за останні півстоліття, ми й досі не знаємо, з чого складається більша частина нашого Всесвіту, що таке «темна матерія» й «темна енергія», якою є справжня природа «чорних дірок» і що таке насправді «кротові нори» — дивні космічні об’єкти, котрі теоретики вважають своєрідною «машиною часу».

І, певна річ, постійним завданням астрономії починаючи з середини 20 століття залишається пошук органічного життя у Всесвіті та позаземних цивілізацій — наших братів по розуму. Ось чому астрономія залишається єдиною з наук про природу, де на дослідників усе ще чекають несподівані відкриття та неймовірні звершення.

— Х.: Веста, 2010. — 240 с.: іл.

Автор:

Стадник О.Г.

Джерело:

Скачати з letitbit

Класи: Середня школа
Предмети: Астрономія
Освіта в Україні:

Вища школа

Професійна освіта
Труд деньги собирает, а вейпер их по ветру пускает. (Copyright VAPE Украина)

Українська література

Завдання для ДПА | ЗНО 2011 | Підсумкові контрольні роботи 2011!